CLASAMENT
PROGRAM VIITOR
REZULTATE
FAIR-PLAY
GOLGHETERI
INFO
Clasament
#
Echipă
J
V
E
Î
GM
GP
GD
P
LEGENDA
= #1 = campioană și promovare
= # 2,3,4 = baraj menținere/promovare cu 1.Liga
NOTĂ: în cazul formării 2B.Liga, #4 va evolua în pre-baraj cu campioana 2B.Liga.
J = jocuri disputate / V = victorii / E = egaluri / Î = înfrângeri
GM = goluri marcate / GP = goluri primite
GD = golaveraj; diferență între golurile marcate și primite
P = puncte.
► Criterii de departajare în clasament la egalitate de puncte:
- jocuri directe (puncte, golaveraj, goluri marcate)
- golaveraj general, total goluri marcate, fair-play, medie vârstă, joc baraj.
= #1 = campioană și promovare
= # 2,3,4 = baraj menținere/promovare cu 1.Liga
NOTĂ: în cazul formării 2B.Liga, #4 va evolua în pre-baraj cu campioana 2B.Liga.
J = jocuri disputate / V = victorii / E = egaluri / Î = înfrângeri
GM = goluri marcate / GP = goluri primite
GD = golaveraj; diferență între golurile marcate și primite
P = puncte.
► Criterii de departajare în clasament la egalitate de puncte:
- jocuri directe (puncte, golaveraj, goluri marcate)
- golaveraj general, total goluri marcate, fair-play, medie vârstă, joc baraj.
MATRICE REZULTATE
show in full screen
Alstom
|
TELUS Digital
|
RINF TECH
|
Electronic Arts
|
UiPath
|
Orange România
|
BCR
|
Orange Services
|
Playtika
|
Centrokinetic
|
Toyota
|
AESAv-BB9
|
||
1 | Alstom |
6–6
|
|
6–0
|
9–3
|
||||||||
2 | TELUS Digital |
6–6
|
3–2
|
5–1
|
|||||||||
3 | RINF TECH |
7–4
|
4–0
|
|
|||||||||
4 | Electronic Arts |
2–3
|
6–2
|
7–2
|
|||||||||
5 | UiPath |
4–7
|
|
9–3
|
7–1
|
||||||||
6 | Orange România |
|
1–1
|
5–1
|
|||||||||
7 | BCR |
2–6
|
1–1
|
5–4
|
|||||||||
8 | Orange Services |
0–4
|
|
4–5
|
6–4
|
||||||||
9 | Playtika |
0–6
|
4–6
|
5–4
|
|
||||||||
10 | Centrokinetic |
1–5
|
4–5
|
6–6
|
|||||||||
11 | Toyota |
|
2–7
|
3–9
|
6–6
|
||||||||
12 | AESAv-BB9 |
3–9
|
1–5
|
1–7
|
SUSPENDĂRI
ÎN STARE DE SUSPENDARE
⇒ nu există.
PASIBILI DE SUSPENDARE ("galbene")
⇒ nu există.
AU FOST SUSPENDAȚI
⇒ nu există.
INFO
• la eliminare directă sau indirectă (2 galbene în joc), jucătorul este suspendat cel puțin un joc (etapa următoare).
• la cumul de 4,7,9,11,12 etc. cartonașe galbene primite în jocuri diferite (dacă nu au fost urmate de cartonaș roșu), jucătorul este suspendat un joc (etapa următoare).
Clasament Fair-Play
# | Echipe | Penalizare | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
6 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
7 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
8 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
9 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
10 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
11 | 2 | 0 | 0 | 2 | |
12 | 2 | 0 | 0 | 2 |
Disciplină jucători
# | Jucător | Penalizare | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
2 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
3 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
4 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
5 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
6 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
7 | 1 | 0 | 0 | 1 | |
8 | 1 | 0 | 0 | 1 |
LEGENDA
* Sistem notare: cartonaș galben (-1), cartonaș roșu indirect (-5), cartonaș roșu direct (-10), neprezentare/contestație (-30).
*** În caz de egalitate, departajarea la FAIR-PLAY se face în ordine în funcție de: număr mai mic de eliminări neprezentări/contestații, eliminări directe-indirecte, "galbene", jucători avertizați, lovituri de penalitate cu care a fost sancționată, număr mai mare de jocuri în care nu a primit avertisment, fair-play jocuri directe.
GOLURI
# | Jucător | Jocuri | Goluri |
---|---|---|---|
1 | 2 | 7 (1) | |
2 | 2 | 6 | |
3 | 2 | 4 | |
4 | 2 | 4 | |
5 | 2 | 4 | |
6 | 2 | 4 | |
7 | 1 | 3 | |
8 | 2 | 3 | |
9 | 2 | 3 | |
10 | 2 | 3 | |
11 | 2 | 3 | |
12 | 2 | 3 | |
13 | 1 | 2 | |
14 | 1 | 2 | |
15 | 1 | 2 | |
16 | 1 | 2 | |
17 | 1 | 2 | |
18 | 2 | 2 | |
19 | 2 | 2 | |
20 | 2 | 2 | |
21 | 2 | 2 | |
22 | 2 | 2 | |
23 | 1 | 1 | |
24 | 1 | 1 | |
25 | 1 | 1 |
* în caz de egalitate, departajarea la GOLGHETERI se face în ordine în funcție de: număr mai mic de jocuri disputate (procent mai mare goluri/joc), goluri marcate din acțiune, număr mai mare de meciuri în care a marcat, procent mai mare din golurile echipei, fair-play (eliminări directe/indirecte, galbene).
* în caz de egalitate, departajarea la PASATORI se face în ordine în funcție de: număr mai mic de jocuri disputate (procent mai mare pase/joc), număr mai mare de jocuri în care a dat pase de gol, procent mai mare din pasele de gol ale echipei, fair-play (eliminări directe/indirecte, galbene).